REGULAMIN ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
1. Regulamin rozpatrywania reklamacji przewiduje dwa rodzaje zgłoszeń:
a) wynikające z uszkodzeń dostarczonego towaru
b) wynikające z niezgodności towaru z zamówieniem.
2. Rozpatrywane w dziale reklamacji będą jedynie reklamacje posiadające wypełniony
protokół reklamacyjny oraz zgłoszone pod adresem mailowym biuro@previo.pl
Formularz reklamacji pobrać można ze strony:
www.previo.pl
3. Towar będzie przekazany do Działu Reklamacji, jeżeli:
a) przesyłka zawiera wszystkie elementy zestawów, z którymi towar został zakupiony
b) opłatę za dostarczenie towaru do Sklepu Previo uiścił Klient
c) wadliwy towar został dostarczony wraz z dowodem kupna (ksero faktury lub
oryginałem paragonu fiskalnego)
d) reklamacja uzupełniona jest o formularz – protokół reklamacyjny, zawierający
informację o wadach reklamowanych produktów, zamieszczony na stronie internetowej
www.previo.pl
e) towar został należycie zabezpieczony do transportu tj. w sposób wyłączający
wątpliwość czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika, czy w trakcie transportu.
4. Dział Reklamacji każdorazowo przeprowadza weryfikację poprawności nadesłanych
produktów i dokumentów z danymi zawartymi w protokole reklamacyjnym, o którym
mowa w pkt. 3 d). W przypadku stwierdzenia niezgodności towar zostanie odesłany do
Klienta.
5. Dział Reklamacji każdorazowo sprawdza nadesłany towar w celu wykrycia zgłaszanej
wady.
6. Reklamacji nie podlegają:
a) cechy fabryczne reklamowanego produktu (np. II gat. towaru)
b) zgłoszenia reklamacyjne nie opatrzone wymaganymi dokumentami
c) uszkodzenia mechaniczne
d) naturalne ślady zużycia produktu powstałe w trakcie jego eksploatacji
e) uszkodzenia towarów powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas
transportu od Klienta do Działu Reklamacji.
7. Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
a) towar nie został zakupiony w Sklepie Previo
b) przesyłka nie została opatrzona odpowiednimi dokumentami
c) stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru.
8. Podstawą kwestionowania sposobu reklamacji są protokoły reklamacji. Będą one
przechowywane w Dziale Reklamacji przez 6 miesięcy.
9. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
W razie wszelkich pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywania reklamacji prosimy
o kontakt z naszym serwisem – tel.: 500 44 76 78, e-mail: biuro@previo.pl